Prekių grąžinimo taisyklės

 

BATUKAS.LT - PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

 

BATUKAS.LT garantuoja aukštą parduodamų prekių kokybę ir patrauklias kainas. Siekiame, kad Jūs jaustumėtės visiškai saugūs pirkdami prekes internetinėje parduotuvėje BATUKAS.LT, todėl visoms prekėms suteikiame 100 proc. grąžinimo garantiją. Jeigu įsigyta prekė Jums pasirodė netinkama ar nepatiko, galite ją grąžinti.

Norėdami grąžinti naujas, nedėvėtas prekes, Jūs turite teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties apie tai pranešant raštu BATUKAS.LT bei per 14 dienų nuo minimo pranešimo pateikimo grąžinti naujas, nedėvėtas prekes. Norėdami pasinaudoti šia teise, perskaitykite žemiau išvardintas prekių grąžinimo taisykles:

Grąžinamos vaikiškos prekės turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; 
 Jos negali būti pirkėjo sugadintos, praradusios prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, kiti žymėjimai, išteptos, dėvimos, avimos ir kt.);
 Negali būti nuimtos privalomos originalios plombos ir etiketės;

Grąžinimo būdai:

BATUKAS.LT parduotuvėse Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje, atnešdami prekę/es gražinimui, su savimi turėkite sąskaitą faktūrą arba kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą, gautą už pristatytas prekes;
norimą grąžinti prekę siunčiate DPD paštomatu. Norint gražinti prekę paštomatu, turite paskambinti telefonu +370 645 15115 arba el.paštu info@batukas.lt ir informuoti apie gražinimą. Jums el.paštu atsiusime prekių gražinimo formą (kurią reikės užpildyti ir įdėti kartu su siunta) bei pilną informaciją apie grąžinimą.

Grąžintos prekės, bus įvertintos mūsų darbuotojų. Gavę tinkamas prekes, grąžinsime pinigus. Jeigu prekių grąžinimo sąlygos bus pažeistos, pinigai už grąžintą prekę, nebus pervedami. Pažeidus pakuotę, pervedama suma gali būti mažesnė, atsižvelgiant į pakuotės sugadinimus;


Prekės gaminamos didelėmis apimtimis, todėl gali pasitaikyti ir vienetinis gamyklinis brokas. Jeigu pastebėjote kokius nors trūkumus, prašome nedelsiant apie tai informuoti BATUKAS.LT parduotuvės darbuotojus. Prekės gali būti siunčiamos įvertinimui gamintojams. Pretenziją dėl netinkamos prekės kokybės pirkėjas privalo pareikšti per protingą terminą nuo to momento, kai pastebėjo prekės trūkumus. Būtinai turi būti pateikiamas prekės įsigijimą liudijantis dokumentas ir atnešta prekė turi būti švari ir sausa. Pirkėjas turi teisę reikalauti pašalinti prekės trūkumus ar atlyginti išlaidas, susijusias su prekės trūkumo pašalinimu arba pakeisti prekę į naują. Jeigu prekės trūkumo pašalinimai yra neįmanomi, tuomet pirkėjas turi teisę reikalauti sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.

 

Esant šioms aplinkybėms, pirkėjo pretenzijos nebus tenkinamos:

1. Pirkimo metu buvote informuotas apie prekės defektą ir įsigijote prekę sumažinta kaina.
2. Defektas yra atsiradęs netinkamai dėvint įsigytą prekę; prekės defektai atsiradę dėl mechaninių pažeidimų, pvz. suplėšyta, perpjauta, netinkamai naudojamos prekės priežiūros priemonės.
3. Avalynė yra džiovinama karšto oro džiovyklėje, skalbiama skalbimo mašinoje.
4. Priekinė avalynės dalis papildomai neapsaugota, gali būti pažeista ją neatsargiai dėvint bei sąveikaujant su kitais paviršiais. Tai nelaikoma defektas.
5. Itin lengva sportinė avalynė, kurios padas yra pagamintas labai lengvų medžiagų, gali susidevėti pakankamai greitai jeigu yra naudojama ne pagal paskirtį.
6. Neteisingai pasirinktas avalynės dydis ir/arba forma gali deformuoti ir kitaip paveikti avalynę. Parduotuvėje esantys darbuotojai gali tik patarti, tačiau galutinį sprendimą priima klientas.
7. Neteisingai pasirinkus avalynės dydį ir/arba formą, gali spausti, trinti vaiko pėdą, tai negali būti laikoma defektu. Norint įsitikinti ar pasirinktas avalynės modelis atitinka Jūsų lūkesčius, rekomenduojame, naujai įsigytus batus, papildomai pasimatuoti namuose, kad nebūtų prarasta avalynės prekinė išvaizda.
7. Lakuotos odos batai negali būti nešiojami esant neigiamai lauko temperatūrai, nes lakas gali sutrūkinėti.
8. GARANTIJA NEGALIOJA PREKĖS TRŪKUMAMS, KURIE BUVO JUMS ATSKLEISTI, PAAIŠKINTI PRIEŠ SUTARTIES SUDARYMĄ, IR JŪS TURĖDAMI ŠIĄ INFORMACIJĄ NUSPRENDĖTE ĮSIGYTI PREKĘ SU NURODYTU TRŪKUMU.

 

Jums nesutinkant su pardavėjo pateiktu atsakymu į savo rašytinę pretenziją, savo prašymą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, www.vvtat.lt, Vilniaus g. 25, Vilnius). Taip pat galite užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

 

Mūsų rekomendacijos avalynės priežiūrai jeigu norite, kad ji tarnautų žymiai ilgiau ir atrodytų gražiai. Rekomenduojame:

1. Naujus, neavėtus batus rekomenduojama impregnuoti 3 kartus paeiliui.

2. Svarbu teisingai pasirinkti valymo priemones atsižvelgiant į batų sudėtį.

3.Nešiojant batus su TEX membrana (pvz. Goretex,Amphibiox) rekomenduojame dėvėti kojines, kurių sudėtyje bus ne daugiau kaip 50 proc. medvilnės ar vilnos, tam kad drėgmė iš batų žymiai greičiau išgaruotų. Šio tipo batus būtina papildomai impregnuoti su specialiai TEX membranoms skirta tinkama batų priežiūros priemone.

4. Tirpstantis sniegas, druskos greitai įsigeria į odą. Rekomenduojama grįžus iš lauko nuvalyti batus bei išdžiovinti. Džiovinti reikia kambario temperatūroje, negalima džiovinti prie radiatoriaus.

Reguliariai neatliekant tokių veiksmų batai gali prarasti teikiamą funkciją.